Platit na našem e-shopu můžete kartou nebo bankovním převodem. Také můžete využít QR kod.
Dopravce využíváme :
Balíkovnu za 65,-
Zásilkovnu za 79,-
PPL kurýr domů za 125,-
Zakázková výroba je zpravidla hotová do 5 -7 pracovních dnů. Pokud bychom tento termín nemohli dodržet, spojíme se s vámi telefonicky z čísla +420 704 163 068
Zboží zakoupené na e-shopu můžete vrátit v zákonné lhůtě 30 dnů od převzetí zboží.
Postup je následující:
- Stáhnete si formulář Odstoupení od smlouvy, ten prosím pečlivě vyplňte.
- Zakoupené zboží pečlivě zabalte a ke zboží vložte vyplněný formulář.
- Na zabalené zboží napište kod 92390825
- Balíček odneste na nejbližší pobočku Zásilkovny.
- Jakmile nám balíček dorazí, zkontrolujeme obsah a následně vám do 14 pracovních dnů vrátíme peníze na uvedený bankovní účet.
- Dopravné vracíme v částce nejmenšího možného dopravného tedy Balíkovna za 65,-
Bohužel ne. Zboží, které je personalizované či jinak upravené ,tedy vyrobené s vašim motivem vrátit nejde.
Půjčovna funguje na jednoduchém principu.
- U každého produktu je pole poznámka tam prosím vyplňte termín na který půjčené zboží potřebujete.
- Zboží o které máte zájem si vložíte do košíku přes tlačítko " do košíku"
- Dokončíte objednávku vyplněním metody doručení a platby a adresy.
- Tedy zaplatíte zálohu za toto zboží.
- V případě , že bychom, ve vašem termínu měli plno informujeme vás obratem telefonicky a platbu za zboží vám ihned vracíme zpátky na účet.
- Pokud je zboží k dispozici, doručíme vám jej na uvedenou adresu. Balíčky zasíláme pouze PPL přepravou.
- Zboží po použítí znovu zabalíte a zašlete k nám na uvedenou adresu.
- Po přijetí zboží zkontrolujeme, pokud je všechno v pořádku vyplatíme vám peníze tedy vratnou zálohu zpátky.
Pokud máte další dotazy kontaktujte nás na uvedeném čísle +420 704 163 068.
Zboží, které chcete reklamovat nám prosím zašlete. Ješte než toto uděláte napište nám na obchod@me-design.cz a přiložte foto reklamované věci. Někdy je tato varianta domluvy jednoduší především kvůli času, který tato záležitost zabere. Jsme fér a naši chybu uznáme.
Kompletní postup je následující:
- Vytisknete a vyplnte formulář reklamační protokol
- Pečlivě zabalte zboží,
- Na balíček opište kod 92390825 .
- Balíček zaneste na nejbližší pobočku Zásilkovny.
- Jakmile nám zboží dorazí, reklamaci zhodnotíme.
- Pokud bude naše vyhodnocení reklamace uznána, zboží vám zašleme nové.
- Pokud bude naše vyhodnocení zamitnuto, zašleme vám zboží zpátky.
- Zboží zasíláme nejlevnejší možnou dopravou tedy balíkovna za 65,-
Neuznáváme reklamace , kdy je zboží mechanicky poškozené či viditelně používané mimo pokyny k používání (manuál).
Ano, může nás s takovou poptávkou kontaktovat přes tlačítko v patičce e-shopu Kontaktní formulář.