Otázky & Odpovědi

Platit na našem e-shopu můžete kartou nebo bankovním převodem. Také můžete využít QR kod.

Dopravce využíváme :

Balíkovnu za 65,- 

Zásilkovnu za 79,-

PPL kurýr domů za 125,-

Zakázková výroba je zpravidla hotová do 5 -7 pracovních dnů. Pokud bychom tento termín nemohli dodržet, spojíme se s vámi telefonicky z čísla +420 704 163 068

Zboží zakoupené na e-shopu můžete vrátit v zákonné lhůtě 30 dnů od převzetí zboží.

Postup je následující:

  • Stáhnete si formulář Odstoupení od smlouvy, ten prosím pečlivě vyplňte.
  • Zakoupené zboží pečlivě zabalte a ke zboží vložte vyplněný formulář.
  • Na zabalené zboží napište kod 92390825 
  • Balíček odneste na nejbližší pobočku Zásilkovny.
  • Jakmile nám balíček dorazí, zkontrolujeme obsah a následně vám do 14 pracovních dnů vrátíme peníze na uvedený bankovní účet. 
  • Dopravné vracíme v částce nejmenšího možného dopravného tedy Balíkovna za 65,-

 

Bohužel ne.  Zboží, které je personalizované či jinak upravené ,tedy vyrobené s vašim motivem vrátit nejde.

Půjčovna funguje na jednoduchém principu.

  • U každého produktu je pole poznámka tam prosím vyplňte termín na který půjčené zboží potřebujete.
  • Zboží o které máte zájem si vložíte do košíku přes tlačítko  " do košíku"
  • Dokončíte objednávku vyplněním metody doručení a platby a adresy.
  • Tedy zaplatíte zálohu za toto zboží.
  • V případě , že bychom, ve vašem termínu měli plno informujeme vás obratem telefonicky a platbu za zboží vám ihned vracíme zpátky na účet.
  • Pokud je zboží k dispozici, doručíme vám jej na uvedenou adresu. Balíčky zasíláme pouze PPL přepravou.
  • Zboží po použítí znovu zabalíte a zašlete k nám na uvedenou adresu.
  • Po přijetí zboží zkontrolujeme, pokud je všechno v pořádku vyplatíme vám peníze  tedy vratnou zálohu zpátky.

Pokud máte další dotazy kontaktujte nás na uvedeném čísle +420 704 163 068.

Zboží, které chcete reklamovat nám prosím zašlete. Ješte než toto uděláte napište nám na obchod@me-design.cz a přiložte foto reklamované věci. Někdy je tato varianta domluvy jednoduší především kvůli času, který tato záležitost zabere. Jsme fér a naši chybu uznáme. 

Kompletní postup je následující:

  • Vytisknete a vyplnte formulář reklamační protokol
  • Pečlivě zabalte zboží,
  • Na balíček opište kod  92390825 .
  • Balíček zaneste na nejbližší pobočku Zásilkovny.
  • Jakmile nám zboží dorazí, reklamaci zhodnotíme.
  • Pokud bude naše vyhodnocení reklamace uznána, zboží vám zašleme nové.
  • Pokud bude naše vyhodnocení zamitnuto, zašleme vám zboží zpátky.
  • Zboží zasíláme nejlevnejší možnou dopravou tedy balíkovna za 65,-

Neuznáváme reklamace , kdy je zboží mechanicky poškozené či viditelně používané mimo pokyny k používání (manuál).

Ano, může nás s takovou poptávkou kontaktovat přes tlačítko v patičce e-shopu Kontaktní formulář.